Το τραίνο της Πελοποννήσου-Του Δημήτρη Κρανιά

Μόνο απογοήτευση δημιουργεί πρόθεση μετατροπής του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο. Η καταστροφή μιας υποδομής, η οποία εύκολα μπορεί να γίνει εκ νέου λειτουργική. Την ώρα μάλιστα, που σε όλη την Ευρώπη, η επένδυση στα σιδηροδρομικά δίκτυα επεκτείνεται εξυπηρετώντας γειτονικές αστικές περιοχές και μετακινήσεις μεταξύ των προαστίων των πόλεων.

Στη χώρα μας επελέγη η ανάπτυξη των οδικών δικτύων, υποβαθμίζοντας παράλληλα τα μέσα σταθερής τροχιάς. Αξίζει βέβαια να θυμόμαστε την πανηγυρική καταστροφή των γραμμών του τραμ στην Αθήνα τη δεκαετία του 1960, για να έλθουμε 50 χρόνια μετά να τις ξαναστήσουμε. Μια εμπεριστατωμένη ανάλυση υπάρχει στο σημερινό “ΕΘΝΟΣ’, που αξίζει να διαβαστεί.

Πάντως πέρα από τη συνολική επίδραση μιας τέτοιας απόφασης σε όλη την Πελοπόννησο, η δράση των δήμων Άργους και Ναυπλίου οφείλει να είναι αποφασιστική, τουλάχιστον για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει σε πολιτιστικό και τουριστικό επίπεδο τόσο η γραμμή, όσο και τα επί της ουσίας αναξιοποίητα κτίρια των σιδηροδρομικών σταθμών.

Και για να ενισχυθεί λίγο περισσότερο η σκέψη για τις δυνατότητες , που υπάρχουν σήμερα, θυμίζουμε ότι ο Έλληνας Επίτροπος στην Ευρωπαϊκή Ένωση (Απ. Τζιτζικώστας) έχει στην ευθύνη του το χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών.

Υ.Γ. Η φωτογραφία είναι από την επίσημη σελίδα του δήμου Ναυπλιέων

Facebook
Twitter
LinkedIn

Νέα της τελευταίας εβδομάδας

Ο ανανεωμένος Φείδων πάλεψε αλλά ηττήθηκε 2-1 στο Αγρίνιο στην πρεμιέρα της Β’ Εθνικής

Με πολλά νέα πρόσωπα στη σύνθεσή της, η ομάδα του Φείδωνα ηττήθηκε στο αθλητικό κέντρο Emileon από τον Παναιτωλικό με σκορ 2-1 για την 1η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής Γυναικών

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Όργιο φημών πλήττει το κύρος του Δικηγορικού Συλλόγου –Σιωπή από Ορφανό και Διοίκηση

Αντιμέτωπη με μία σειρά φημών που πλήττουν το κύρος του δικηγορικού κόσμου και δημιουργούν ερωτηματικά στους πολίτες βρίσκεται η κοινωνία της Αργολίδας που απλά ακούει χωρίς να έχει μέχρι τώρα επίσημη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »