Δεύτερο περιστατικό παράλυσης κάτω άκρων σε γιατρό στην Κέρκυρα μετά το εμβόλιο κατά του Covid-19

Με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες νοσηλεύεται στο γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας, ο γιατρός Σπύρος Σκιαδόπουλος, λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό του για τον κορωναϊό, χωρίς πάντως να έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο ή όχι. Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδα corfutvnews.gr, ο γιατρός έκανε τη Δευτέρα τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά […]

Μόσιαλος: Τι είναι η παράλυση προσώπου που εμφάνισαν 4 εθελοντές του εμβολίου της Pfizer

Ο Ηλίας Μόσιαλος, καθηγητής Πολιτικής της Υγείας στο LSE, έδωσε απαντήσεις στις ανησυχίες που έχουν οι πολίτες σχετικά με τις παρενέργειες του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, κυρίως σ’ αυτές που αναφέρονται στην πάρεση Bell (παράλυση στο πρόσωπο), αλλά και στην πιθανότητα ακόμα και του θανάτου, με ανάρτησή του στο facebook. Συγκεκριμένα, ο κ. Μόσιαλος αναφέρει: […]