prooptiki@msn.com

Σοκ στις ΗΠΑ: Νοσοκόμα κατέρρευσε μετά το εμβόλιο της Pfizer σε ζωντανή σύνδεση (video)

Σοκ στις ΗΠΑ όπου μία νοσοκόμα στην Chattanooga του Τενεσί λιποθύμησε λίγο αφότου έκανε το εμβόλιο της Pfizer, σύμφωνα με το Fox News.

Για την είδηση που κυριαρχεί στα ΜΜΕ των ΗΠΑ η Τίφανι Ντόβερ, επικεφαλής νοσοκόμα στο CHI Memorial στην Chattanooga του Τενεσί, έκανε το εμβόλιο της Pfizer κατά του κορονοϊού μαζί με άλλους γιατρούς, παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων. Λίγο μετά ένιωσε αδιαθεσία: «Συγγνώμη, ζαλίζομαι πολύ», είπε και κατέρρευσε μπροστά στις κάμερες.
Η Τίφανι Ντόβερ, λίγη ώρα αργότερα επανήλθε, σηκώθηκε και μίλησε ξανά στους δημοσιογράφους. Οι γιατροί που ήταν παρόντες και την εξέτασαν τόνισαν πως η λιποθυμία δεν είχε σχέση με το εμβόλιο της Pfizer.
«Το αισθάνθηκα ξαφνικά. Αισθανόμουν πως μου έρχεται λιποθυμία και αποπροσανατολίστηκα για λίγο. Τώρα, όμως είμαι καλά και ο πόνος στο χέρι μου εξαφανίστηκε», είπε. Ωστόσο, λίγο μετά αποκάλυψε πως πάσχει από μια ασθένεια που της προκαλεί λιποθυμικά επεισόδια όταν νιώθει πόνο, σημειώνει το Fox News.
Πηγή: newsit.gr

Facebook
Twitter
LinkedIn

Νέα της τελευταίας εβδομάδας

Θλίψη στην εκπαιδευτική κοινότητα για τον θάνατο της καθηγήτριας καλλιτεχνικών Παναγιώτας Δημητροπούλου

Απέραντη θλίψη έχει σκορπίσει στην εκπαιδευτική κοινότητα της Αργολίδας ο θάνατος της εκπαιδευτικού, καθηγήτριας καλλιτεχνικών, Παναγιώτας Δημητροπούλου που δίδασκε στο 4ου Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου. Ο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Ανδριανός: «Φόρος τιμής στις Ελληνίδες και τους Έλληνες που θυσιάστηκαν στις αλησμόνητες πατρίδες»

Ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός παρευρέθη στην εκδήλωση του 3ου Γενικού Λυκείου Άργους και του Παραρτήματος Άργους του Λυκείου Ελληνίδων με

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »