prooptiki@msn.com

Ονόματα και αρμοδιότητες των νέων Αντιδημάρχων ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος

 

Την πεντάδα των δημοτικών συμβούλων ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος μαζί με τις αρμοδιότητές τους Οι πέντε αντιδήμαρχοι είναι οι ακόλουθοι :Αντωνοπούλου Αντωνία, Κουτούβαλης Δαμιανός  Αντουλινάκης Σπυρίδωνα Τσαμαδός Ιωάννης Αγγελική Λούμη Γιαννικοπούλου και οι αρμοδιότητες όπως δημοσιεύθηκαν είναι οι εξής : 
Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο την Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αντωνοπούλου Αντωνία του Γεωργίου,
με θητεία από 01.01.2022 έως 31.12.2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και της μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1.Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
ϊ. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των : Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας – φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου-Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμούγραφείων ίί. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθ. 58 παρ.1 περιπ. ε Ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α’/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α’/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
2.Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
-την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασηςτων δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας
-την τέλεση πολιτικών γόμων, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου
-την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
-τη λειτουργία των ΚΕΠ,
-τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
-τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
-την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Κουτούβαλη Δαμιανό του Μιχαήλ
, με θητεία από 01.01.2022 έως 31.12.2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και του μεταβιβάζει,
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1.Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης της Δημοτικής Ενότητας Ερμιόνης και ιδίως :
-την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων,την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
-την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του Ν. 3463/06 περίπτ. ε’ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
2.Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως :
-τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτωνχρηματοδότησης
3.Εμπορικών δραστηριοτήτων
-την λειτουργία δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
4.Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου
-τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
-την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργίαεπιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος. την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργίαοποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
-τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
-την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
-τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
-την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (Ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001)
-γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώςκαι την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
5.Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού,
και διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Ερμιόνης:
1.Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
2.Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
3.Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
4.Υπογράφει βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφαπου εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Ερμιόνης.
5.Τη σύνταξη, έκδοση και υπογραφή όλων των ληξιαρχικών πράξεων καιεπικύρωση των αντιγράφων αυτών, που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες του Ληξιαρχείου Δ.Ε. Ερμιόνης.
6.Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση τωνπροβλημάτων τους.
7.την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Ερμιόνης.
8.την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Ερμιόνης, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου
9.την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων
10.Την ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας Ερμιόνης.
-Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών στην Δημοτική Ενότητα Ερμιόνης.
-Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
-της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα.
Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αντουλινάκη Σπυρίδωνα του Γεωργίου
, με θητεία από 01.01.2022 έως 31.12.2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και του μεταβιβάζει:

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δημοτικής ΕνότηταςΚρανιδίου και ιδίως:
-την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων,την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
-την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτ. ε’ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
1.Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως :
-τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
2.Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας.
3.Παιδείας, πολιτισμού, αθλητισμού και νεολαίας και ιδίως:
-τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ’ του ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
-τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών καιχώρωντου Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
4.Έχει την ευθύνη και εποπτεία εκτέλεσης έργων ηλεκτροφωτισμού – επεκτάσεις δημοτικού φωτισμού, αλλαγή λαμπτήρων – τεχνικών συνεργείων.
β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Κρανιδίου :
1.Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα εκτός από τις κοινότητες Πορτοχελίου και Κοιλάδας.
2.Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα εκτός από τις κοινότητες Πορτοχελίου και Κοιλάδας.
3.Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
4.Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφαπου εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Κρανιδίου.
5.Τη σύνταξη, έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωση αντιγράφων αυτών, έγγραφων πιστοποιητικών και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες του Ληξιαρχείου Δ.Ε. Κρανιδίου και του Δημοτολογίου.
6.Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση τωνπροβλημάτων τους εκτός των προέδρων των κοινοτήτων Πορτοχελίου και Κοιλάδας.
7.Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Κρανιδίου.
8.την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Κρανιδίου, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
9.την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων
10.Την ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας Κρανιδίου, πληντων περιφερειών των Κοινοτήτων Κοιλάδας και Πορτοχελίου.
11.Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών στην Δημοτική Ενότητα Κρανιδίου, πλην των περιφερειών των Κοινοτήτων Κοιλάδας και Πορτοχελίου.
12.Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
-της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα πλην των περιφερειών των Κοινοτήτων Κοιλάδας και Πορτοχελίου.
Δ. Η θητεία του Αντιδημάρχου κ. Τσαμαδού Ιωάννη του Σταματίου
, λήγει την 30.06.2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, με καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος
-Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο
-την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου
-το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας
-την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας
-Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
-Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα
2 . Δημοτικής Συγκοινωνίας – Κυκλοφοριακού και ιδίως:
-Τη Δημοτική – αστική συγκοινωνία, τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.
-τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.
-τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων και την υπογραφή όλων των απαραίτητων εγγράφων που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας καθαριότητας καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
3. Τεχνικών’Εργων και ιδίως :
Την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης – Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης ΚτιριακώνΈργων, ΕκτέλεσηςΈργων Υπαίθριων Χώρων.
Ε. Ορίζει την ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλο κα Αγγελική Λούμη Γιαννικοπούλου, ως επιπλέον άμισθη αντιδήμαρχο με θητεία από 01.01.2022 έως 31.12.2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και μεταβιβάζει σε αυτήν, καθ’ύλην, τις κάτωθι αρμοδιότητες :

1.Τα θέματα προβολής και Τουρισμού του Δήμου Ερμιονίδας.
2.Διοικητικών θεμάτων και ιδίως :
-την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
-την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου.
-την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού -τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
-Τηντέλεση πολιτικών γόμων σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
3.Τεχνικώυ’Εργων και ιδίως:
-Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών νέων έργων, για την ένταξη σε επιδοτούμενα προγράμματα Ευρωπαϊκής’Ενωσης κλπ., σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου.
-Την ευθύνη για τις περιφέρειες των κοινοτήτων Πορτοχελίου και Κοιλάδας.
Επίσης,
-Την ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων των περιφερειών των Κοινοτήτων Κοιλάδας και Πορτοχελίου.
-Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών των περιφερειών των Κοινοτήτων Κοιλάδας και Πορτοχελίου.
Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Η Αντιδήμαρχος κα Αγγελική Λούμη Γιαννικοπούλου θα είναι άμισθη .
-Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
-Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται, να ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Αντωνοπούλου Αντωνία, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Αντουλινάκη Σπυρίδωνα.
-Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα , στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ». Από την ισχύ της παύει να ισχύει κάθε προηγούμενη σχετική απόφαση.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ιωάννης Γεωργόπουλος

Facebook
Twitter
LinkedIn

Νέα της τελευταίας εβδομάδας

Δήμος Επιδαύρου: Ο Μίλτος Πασχαλίδης σε «Μία φανταστική βραδιά στην Βαγιωνιά»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η συναυλία με τον Μίλτο Πασχαλίδη το βράδυ της Τρίτης 9 Αυγούστου στην Αρχαία Επίδαυρο στην παραλία «Βαγιωνιά» ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »