ΥΠΑΙΘ: Με «ηλεκτρονικά» διαγωνίσματα η αξιολόγηση των μαθητών το Α΄ τετράμηνο

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η Υφυπουργός, κα Σ. Ζαχαράκη, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.
Στο Επαγγελματικό Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του προπεριγραφόμενου νόμου, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν. 4610/2019.
Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:
Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).
Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.
Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.
Την εφαρμογή «e-me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.
Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.
Για όλα τα ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι και παραρτήματα με οδηγίες χρήσης/παραδείγματα.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Νέα της τελευταίας εβδομάδας

Το πολιτικό παρασκήνιο που πέρασε και οι δηλώσεις Καράπαυλου την επόμενη μέρα

Έχουμε ανοίξει πάρα πολλά θέματα και θα είμαι δίπλα σε όποιον ή όποια αποφασίσει ο δήμαρχος να αναλάβει τους τομείς που είχα επί ένδεκα μήνες . Αρκεί να μην επιδιώκει την συνέχιση πολυδάπανων φιεστων. Αγωνιστήκαμε για

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Σύλλογος Αργείων “Ο Δαναός”: Ομιλία του Γ. Μανινή «Από την Κίο της Βιθυνίας στη Νέα Κίο της Αργολίδας»

Μια ιστορική αναδρομή από την Κίο της Μικράς Ασίας, μιας πόλης της Βιθυνίας με ιστορία χιλιάδων ετών, μέχρι την ίδρυση, μετά τη Μικρασιατική καταστροφή, της Νέας Κίου στην Αργολίδα,

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Πληθώρα αποφάσεων από το Δημοτικό συμβούλιο Ερμιονίδας

Πολύ σημαντικές αποφάσεις ελήφθησαν από το Δημοτικό Συμβούλιο Ερμιονίδας, στην 31η Τακτική Συνεδρίαση της 6ης Δεκεμβρίου 2024.
Συγκεκριμένα, για τον Δήμο Ερμιονίδας ψηφίστηκε ομόφωνα και εγκρίθηκε η υποβολή πρότασης Στρατηγικής ΟΧΕ της Περιοχής Παρέμβασης Δήμων Ναυπλιέων Επιδαύρου και Ερμιονίδας, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Πελοπόννησος 2021-2027”, συνολικού προϋπολογισμού 3.496.000,00€.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »