Αν και έχουμε φθάσει στο 2020 ,αν και εδώ και αρκετά χρόνια περνάμε ατελείωτες δυσκολίες και πορευόμαστε χωρίς να γνωρίζουμε τι θα συμβεί την επόμενη μέρα κάποιοι τελικά έχουν σταματήσει το ρολόι του χρόνου πίσω και όταν κάτι δεν τους εκφράζει η τους δυσαρεστεί δεν διστάζουν να αφαιρούν τον τίτλο «Κύριος» και
να προχωράνε σε αποκλεισμούς με παράλληλους πολιτικούς αφορισμούς .
Η δυσάρεστη έκπληξη των ημερών ήρθε δυστυχώς από το πολυαγαπημένο Μουσικό σχολείο της Αργολίδας που μέσα από μία διαρκή προσπάθεια κέρδισε τον σεβασμό και την αγάπη όλων . Ο Σύλλογος γονέων του Μουσικού σχολείου με μία επιστολή-μνημείο ήρθε να μας ξυπνήσει δυσάρεστες μνήμες με μία ανακοίνωση στόχευσης κατά του Μάνου Περράκη επειδή θέλησε να εκφράσει δημόσια την αντίθεσή του τόσο στο ρεπερτόριο που χρησιμοποιήθηκε όσο και για το ότι δεν ήταν παρόντα άλλα μουσικά σχήματα του Ναυπλίου .
Αυτό φαίνεται ήταν αρκετό ώστε ο Σύλλογος να δώσει στη δημοσιότητα επιστολή στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων :
1. Ο αντιπολιτευτικός οίστρος που τελευταία διακατέχει τον Μάνο Περράκη (γιατί κύριο δεν τον λες…)
2. διεκδίκησε να γίνει αυτοδιοικητικός ταγός, ευτυχώς ανεπιτυχώς.
3. Ο φαρμακοποιός θέλει να υποκαταστήσει τον μαέστρο!
4. Μέχρι να ζητήσει δημόσια συγνώμη και να ανασκευάσει τις δηλώσεις του δεν είναι ευπρόσδεκτος από τους Γονείς των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας σε καμία εκδήλωση του Σχολείου.
5. και ευχόμαστε η προσωπική του άποψη να μην αντικατοπτρίζει τις απόψεις των ψηφοφόρων του
Ευτυχώς όμως απέναντι στους γονείς μπήκαν τα παιδιά που αποδείχθηκαν σοφότερα και έτσι ήρθε η δήλωση του Μαθητικού συμβουλίου του Μουσικού σχολείου που έβαλε στο περιθώριο την ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων τονίζοντας ότι :
«Οι αποκλεισμοί παραπέμπουν σε άλλες εποχές οι οποίες δεν ωφέλησαν ιδιαίτερα την ανθρωπότητα. Ας μην τις επαναλάβουμε».
Βέβαια οι υπογράφοντες την επιστολή του Συλλόγου πρέπει να μας εξηγήσουν γιατί αντέδρασαν απέναντι στον Μάνο Περράκη και όχι στον εκπαιδευτικό Τόλη Κοίνη του οποίου η κριτική ήταν στην ίδια περίπου λογική και δεν δίστασε να επισημάνει ότι :
«Στην εκδήλωση δεν συμμετείχε ούτε η χορωδία, ούτε η φιλαρμονική (έλειπε στην Κέρκυρα), αγγαρεύτηκε μια …περίληψη της μπάντας του Μουσικού Γυμνασίου Προσύμνης. ΑΓΝΟΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ!!!! Δεν τον ήξεραν; Δεν το πιστεύω. Προσωπικά θα ήθελα η εκδήλωση να τελειώσει με τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ, το ΧΑΙΡΕ ΑΝΑΠΛΙ και το ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ (είτε σας αρέσει είτε όχι τα παλικάρια του 21 πίστευαν). Αλλά φαίνεται ότι ήταν προτιμότερα ο «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Νίνο Ρότα (θα ταίριαζε ίσως για την απελευθέρωση της …Βερόνα), ο «Καιρός των Τσιγγάνων» του Μπρέγγοβιτς (Η τύχη των μειονοτήτων της παλαιάς Γιουγκοσλαβίας είναι επίσης σχετική) και το 1492 του Βαγγέλη Παπαθανασίου (Αν δεν ανακαλύπταμε την Αμερική πώς θα τους δίναμε σήμερα στρατιωτικές βάσεις;)»
Σε μια μικρή κοινωνία όπως είναι η δικιά μας το ύφος της ανακοίνωσης του ΣΥΛΛΌΓΟΥ Γονέων του Μουσικού σχολείου αποτελεί πλήγμα και δημιουργεί προβληματισμό για το ύφος που χρησιμοποιεί Σίγουρα το Μουσικό Σχολείο δεν κέρδισε από αυτή την κίνηση
Για την ιστορία και μόνο καταγράφουμε όλα τα βήματα αυτης της θλιβερής ιστορίας
Περράκης
Ο Μάνος Περράκης απευθυνόμενος στη δημοτική αρχή θα γράψει :
Κατ’ αρχάς για την εκδήλωση στο Βουλευτικό με την παρουσία της κυρίας Αγγελοπούλου, η απουσία της Χορωδίας, προφανώς γιατί απουσίαζε ο μαέστρος με τη Φιλαρμονική στην Κέρκυρα, (το μάθαμε από το Facebook) δεν δικαιολογεί την αντικατάσταση με το Μουσικό Σχολείο, όταν υπάρχουν άλλα σχήματα του Ναυπλίου που θα έπρεπε να “ντύσουν” την εκδήλωση, όπως οι Χορωδίες του κυρίου Ρούτουλα και του κύριου Νικολόπουλου, ή το Ωδείο της κυρίας Μαυρούλη για παράδειγμα, με αποτέλεσμα, που επισημαίνει και ο συμπολίτης κύριος Τόλης Κοίνης, να μην ακουστούν ούτε ο Εθνικός Ύμνος, ούτε το “Χαίρε Ανάπλι”, αλλά ευρωπαϊκές μελωδίες.
Τόλης Κοΐνης
Για την ίδια εκδήλωση ο εκπαιδευτικός Τόλης Κοΐνης θα επισημάνει σε σχετική ανάρτηση:
Στην εκδήλωση δεν συμμετείχε ούτε η χορωδία, ούτε η φιλαρμονική (έλειπε στην Κέρκυρα), αγγαρεύτηκε μια …περίληψη της μπάντας του Μουσικού Γυμνασίου Προσύμνης. ΑΓΝΟΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ!!!! Δεν τον ήξεραν; Δεν το πιστεύω. Προσωπικά θα ήθελα η εκδήλωση να τελειώσει με τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ, το ΧΑΙΡΕ ΑΝΑΠΛΙ και το ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ (είτε σας αρέσει είτε όχι τα παλικάρια του 21 πίστευαν). Αλλά φαίνεται ότι ήταν προτιμότερα ο «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Νίνο Ρότα (θα ταίριαζε ίσως για την απελευθέρωση της …Βερόνα), ο «Καιρός των Τσιγγάνων» του Μπρέγγοβιτς (Η τύχη των μειονοτήτων της παλαιάς Γιουγκοσλαβίας είναι επίσης σχετική) και το 1492 του Βαγγέλη Παπαθανασίου (Αν δεν ανακαλύπταμε την Αμερική πώς θα τους δίναμε σήμερα στρατιωτικές βάσεις;)
Σύλλογος
Στην ανακοίνωση που υπογράφει το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας, αναφέρονται τα εξής:
«Ο αντιπολιτευτικός οίστρος που τελευταία διακατέχει τον Μάνο Περράκη (γιατί κύριο δεν τον λες…) δεν του επέτρεψε να αξιολογήσει θετικά την παρουσία μέρους της μπάντας του Μουσικού Σχολείου ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ, που εφέτος γιορτάζει τα 10 χρόνια από την ίδρυσή του μέσα από πραγματικούς αγώνες για την επιβίωση, την λειτουργία και την ανάδειξή του ως πραγματικού πόλου ανάπτυξης Μουσικής Παιδείας και κατ’ επέκταση πολιτιστικής ανόρθωσης των παιδιών και των πολιτών του νομού μας. Αγώνα που δίνουν καθημερινά μέχρι σήμερα οι Εκπαιδευτικοί, οι Γονείς και κυρίως οι Μαθητές του Μουσικού Σχολείου.
Να τον πληροφορήσουμε ότι πάνω από το 50% των μαθητών του Μουσικού Σχολείου είναι παιδιά δημοτών του Ναυπλίου και πάνω από το 70% των μαθητών της μπάντας που «έντυσε» την εκδήλωση ήταν επίσης κάτοικοι του Δήμου Ναυπλιέων!
Ξεκάθαρη η προτίμησή του για την προώθηση ιδιωτικών επιχειρήσεων και όχι η συμμετοχή ενός ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ σε εκδήλωση του Δήμου.
‘Ίσως σε κάποια άλλη ανοιχτή επιστολή του να θέλει να μας παρουσιάσει τις απόψεις του για την Εκπαίδευση και κυρίως την Μουσική-Καλλιτεχνική Παιδεία και την πολιτιστική ανάπτυξη του Δήμου στον οποίο διεκδίκησε να γίνει αυτοδιοικητικός ταγός, ευτυχώς ανεπιτυχώς.
Και όλα αυτά πού; Στην εκδήλωση της προσυζήτησης για την προετοιμασία των εορταστικών εκδηλώσεων για το 2021. Δεν ξέρουμε τι κατάλαβε από την παρουσίαση της Επιτροπής «Ελλάδα 2021». Πάντως, μετά από 200 χρόνια κρατικής οντότητας μπορούμε πράγματι να ακούμε «ευρωπαϊκές μελωδίες», να τιμήσουμε το χθες, να αναδείξουμε το σήμερα, να κάνουμε όνειρα για την Ελλάδα του αύριο και να ελπίζουμε ότι το μέλλον μας είναι στα χέρια των παιδιών μας, εκτός και αν η πρότασή του είναι να κάνουμε άλλη μια παρέλαση στον κεντρικό μας δρόμο…
Το μέλος του ΔΣ του ΔΟΠΠΑΤ φωνασκεί για ενότητα και ισότητα απέναντι σε όλους τους δημότες αλλά επικροτεί και αναζητά τον άκρατο διαχωρισμό των δημοτών. Ο φαρμακοποιός θέλει να υποκαταστήσει τον μαέστρο!
Μέχρι να ζητήσει δημόσια συγνώμη και να ανασκευάσει τις δηλώσεις του δεν είναι ευπρόσδεκτος από τους Γονείς των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας σε καμία εκδήλωση του Σχολείου.
Ελπίζουμε, ο μη εκλεγμένος αυτοδιοικητικός πολιτικάντης, να μην χρησιμοποιήσει για την συνέχιση αυτής της λαθεμένης δήλωσής του την αρνητική διαφήμιση και ευχόμαστε η προσωπική του άποψη να μην αντικατοπτρίζει τις απόψεις των ψηφοφόρων του».
Περράκης
Από την δική του πλευρά ο Μάνος Περράκης αντέδρασε με την ακόλουθη ανάρτηση:
Μόλις πληροφορήθηκα ένα άθλιο, υποτιμητικό, φασιστικό, εκφοβιστικό, υβριστικό παραλήρημα, που υποτίθεται προέρχεται από τους γονείς των μαθητών του Μουσικού Σχολείου που με στοχοποιεί τόσο απροκάλυπτα, που αδυνατώ να πιστέψω ότι ένα τέτοιο κείμενο προέρχεται από γονείς μαθητών… Απάντηση θα πάρουν βέβαια, αν και η ανοιχτή μου επιστολή απευθυνόταν στο Δήμαρχο και την Πρόεδρο του ΔΟΠΠΑΤ, που δεν απάντησαν… Και επειδή εγώ υπογράφω με το όνομα μου, για να μπορούν να με βρίζουν όσοι θέλουν, παρακαλώ κύριοι, να βάλετε από κάτω το όνομα και την υπογραφή σας, για να πάρετε και εσείς προσωπικές απαντήσεις…
Μαθητές
Η αποκατάσταση της κοινής λογικής ήρθε από τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου
Ο πρόεδρος του δεκαπενταμελούς Παναγιώτης Αργέντος και ο αντιπρόεδρος Δημήτρης Αλεξίου σε δήλωσή τους αναφέρουν τα εξής:
«Ως εκπρόσωποι του μαθητικού συμβουλίου του Μουσικού Σχολείου Αργολίδος θα θέλαμε να τοποθετηθούμε σχετικά με ένα θέμα το οποίο τα τελευταία 24ωρα έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις. Αυτό το θέμα αφορά το άρθρο του Κύριου Περρακη σχετικά με την εκδήλωση Ελλάδα 2021 και την συνακόλουθη απάντηση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Μουσικού Σχολείου Αργολίδος.
Το 15μελες συμβούλιο θεωρεί οποιαδήποτε κριτική, καλή κακή, ακόμη και οξεία η άδικη απολύτως αναγκαία σε μια δημοκρατική κοινωνία, χωρίς όμως αυτό να συνεπάγεται ότι είναι δέον ένα σχολείο να βρίσκεται ξαφνικά στο μάτι του κυκλώνα λόγω ορισμένων πολιτικών διαξιφισμών, πληρώνοντας μάλλον μια διένεξη που δεν το αφορά.
Ως εκπρόσωποι της μαθητικής κοινότητας θα χαρούμε πολύ ο κύριος Περρακης να παραβρεθεί και στις μελλοντικές μας εκδηλώσεις, πάσης φύσεως. Η μουσική έχει αυτοσκοπό να ενώσει, όχι να διχάσει. Οι αποκλεισμοί παραπέμπουν σε άλλες εποχές οι οποίες δεν ωφέλησαν ιδιαίτερα την ανθρωπότητα. Ας μην τις επαναλάβουμε».

Ανοιχτές Πόρτες 2025 – Οινοποιεία Πελοποννήσου
Αυτό το Σαββατοκύριακο 17 και 18 Μαΐου, τα επισκέψιμοι οινοποιεία της Πελοποννήσου υποδέχονται το κοινό σε μια ξεχωριστή γιορτή του κρασιού, στο πλαίσιο της πανελλήνιας δράσης «Ανοιχτές Πόρτες»