ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ πλέον η άποψη να θεωρείται φανατισμὸς καὶ ἀπρέπεια η δυναμικὴ ἀντίδραση ὁπόταν ὑβρίζεται ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Θεοτόκος μας.
Έτσι συμβαίνει σε πολλούς ,ἐνῶ παρουσιάζονται ὡς ἥσυχα προβατάρια οπόταν βρίσεις Τον Θεό Τους (τοῦ γνωστοῦ δόγματος «βαρᾶτε μὲ κι’ἂς κλαίω»,) ἐντούτοις μόλις τολμήσεις νὰ ἀμφισβητήσεις τὰ προσωπικὰ τοὺς
συμφέροντα ή κάποιο χιλιοστό από το χωραφάκι τους να γίνονται θηρία πρόθυμοι νὰ σὲ περάσουνε μέχρι κι’ἀπὸ τὴν δίκη τῆς Νυρεμβέργης.
Παλληκάρια σαν τόν Ἅγιο Ἀγγελὴ τον Αργείο εἶναι πλέον εἶδος πολύτιμο πρὸς ἐξαφάνιση κατά το λαϊκό τραγούδι : «Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια τους πάτησέ το τρένο». Γι’αυτὸ καὶ ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παϊσιος : «ὁ Θεὸς ἐμφανίζεται μονάχα στοὺς λεβέντες».
Ο ΑΓΙΟΣ Ἀγγελὴς ὁ Νεομάρτυρας κατάγονταν ἀπὸ τὸ Ἄργος τῆς Πελοποννήσου καὶ ζοῦσε στὸ Κουσάντασι (Ἔφεσο) τῆς Μικρᾶς Ἀσίας.
Ἐργαζόταν δε ὡς πρακτικὸς γιατρός. Κάποια μέρα σὲ μία συνάντηση ἔτυχε νὰ βρίσκεται ἕνας Γάλλος ἄθεος, ὁ ὁποῖος χλεύαζε καὶ βλασφημοῦσε τὴ χριστιανικὴ πίστη.
Ὁ Ἀγγελὴς τότε μὲ παρρησία ,ως Χριστιανός και ελεύθερος άνθρωπος, αντιμετώπισε τον Φράγκο.
Τοῦ πρότεινε μάλιστα νὰ μονομαχήσουν, ἐκεῖνος πάνοπλος καὶ ὁ ἅγιος μόνο μὲ ἕνα ξύλο.
Ὁ Γάλλος ὑβριστῆς λοιπὸν δέχτηκε. Ἔκαναν μάλιστα καὶ ἔγγραφη συμφωνία στὴν πρεσβεία. Ὁ Ἀγγελὴς ἔτρεξε στὸν πνευματικό του, ἐξομολογήθηκε καὶ ζήτησε τὴν εὐχή του.
Ἀφοῦ κοινώνησε ὁ Ἀγγελὴς τῶν ἀχράντων Μυστηρίων, ἐμφανίστηκε μπροστὰ στὸ Γάλλο. Τότε τρόμος καὶ δειλία κυρίευσε τὸν Φράγκο καὶ μπροστὰ σὲ ὅλους ἐγκατέλειψε καταντροπιασμένος τὴ μονομαχία, κατά πως μας βεβαιώνει και ὁ σοφὸς Σολομῶν: «Φεύγει ἀσεβὴς μηδενὸς διώκοντος, δίκαιος δὲ ὥσπερ λέων πέποιθε.»
«ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΧΙΟΥΜΟΡ»
π.Διονύσιος Ταμπάκη
Κοντοθανάση: “Το ΠΑΣΟΚ επιστρέφει με πρωτιά Ανδρουλάκη”
Με το Νίκο Ανδρουλάκη στο “τιμόνι” της παράταξης, ύστερα από την επανεκλογή του, και με πυξίδα την τόσο μεγάλη συμμετοχή των πολιτών, ενωμένοι πια και δυναμικοί απέναντι στη