Ο αρμόδιος αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, κ. Τρύφων Αλεξιάδης έχει κάνει γνωστό ότι τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα έχουν ανέβει στο TAXISNET μέχρι τις τελευταίες μέρες του Νοεμβρίου και θα πρέπει να πληρωθούν ως την 31η Δεκεμβρίου», ενώ έχει αποκλείσει την πιθανότητα παράτασης καταβολής των τελών
Στο επόμενο δεκαήμερο αναμένεται να γίνουν γνωστές οι νέες ρυθμίσεις για τα τέλη κυκλοφορίας του 2016, οι οποίες θα αφορούν εκτός από τα καινούρια αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους που δεν πλήρωναν τέλη θα αφορούν και τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα. Τα σενάρια για τα νέα τέλη κυκλοφορίας Στις προθέσεις της κυβέρνησης είναι να αυξηθούν τα τέλη με: – Σύνδεση τιμής & κυβικών – Μεγαλύτερη αύξηση σε ακριβά και μεγάλου κυβισμού – Μικρότερη σε φθηνά χαμηλού κυβισμού – Κατάργηση εξαιρέσεων από τέλη κυκλοφορίας (αντιρρυπαντικά κλπ.) Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την κατάργηση των μηδενικών τελών κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση του ρύπους, για αυτοκίνητα που εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα κάτω από 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Έσοδα 200 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως χάνει το δημόσιο εξαιτίας της μη καταβολής των τελών κυκλοφορίας από 800.000 ιδιοκτήτες ΙΧ, όπως αποκάλυψε ο Δημήτρης Πάτσιος, Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Ο κ. Πάτσιος, μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM, σημείωσε πως το 20% των ιδιοκτητών ΙΧ, τα τελευταία 3 με 4 χρόνια, δεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας. «Αν εισπράττονταν αυτά τα τέλη, από 1,1 δις θα είχαμε 200 εκατομμύρια παραπάνω έσοδα» πρόσθεσε, ποσό το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει “μόνιμο ισοδύναμο” για τον ΦΠΑ στην εκπαίδευση ή για την αποτροπή άλλων μέτρων. Τους υπερήμερους ιδιοκτήτες «διευκολύνει», πάντως, το γεγονός ότι η μη καταβολή των τελών δεν συνδέεται πλέον με την φορολογική ενημερότητα ενώ ρισκάρουν να πληρώσουν το διπλάσιο του ποσού όταν εντοπιστούν. Παράλληλα, ο Δημήτρης Πάτσιος δήλωσε πως η κυβέρνηση θα «έβλεπε έσοδα εάν μείωνε τα τέλη κυκλοφορίας, για όλα το στόλο των αυτοκινήτων». Ως προς τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στην επιβολή των τελών κυκλοφορίας, που περιλαμβάνουν και τα περίπου 50 χιλιάδες «καθαρά» αυτοκίνητα, τα οποία εκλύουν κάτω από 100γρδιοξειδίου του άνθρακα/χλμ, σημείωσε πως «Θα μπορούσε κανείς να τα φορολογήσει, πρέπει όμως να πούμε ότι στην Ευρώπη, τα νεώτερα αυτοκίνητα, που ρυπαίνουν λίγο, πριμοδοτούνται, ενώ αντίθετα επιβαρύνονται τα πολύ παλαιά αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα ήταν ένα καλό μέτρο το οποίο νομίζουμε ότι λειτουργεί. Αν παρά ταύτα, το επιθυμούν μιλάτε για 5εκατ. ετησίως, ένα τέτοιο μέγεθος είναι».
Πηγή: www.dikaiologitika.gr
Εργασίες καθαρισμού φρεατίων από τη Δ.Ε.Υ.Α. Ναυπλιέων
Η Δ.Ε.Υ.Α.Ν. ενημερώνει ότι από τα μέσα του Αυγούστου 2024, παρά την υποστελέχωση της Υπηρεσίας της των τελευταίων ετών, προσπαθεί σε καθημερινή βάση με συνεργείο της να προβαίνει