“Πάμε Αλλιώς”:Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής, όχι ποδηλατόδρομος αντί τρένων

Την παρέμβαση του Δήμου Άργους-Μυκηνών για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου και όχι την μετατροπή σε ποδηλατόδρομο, ζητά η δημοτική παράταξη “Πάμε Αλλιώς” και ο επικεφαλής της Γρηγόρης Γρίβας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της παράταξης “Πάμε Αλλιώς”:

«Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι το Υπουργείο Περιβάλλοντος, σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, προγραμματίζει την εκπόνηση μελέτης και τευχών δημοπράτησης για τη μετατροπή της ιστορικής σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου – Άργους – Καλαμάτας, μήκους 244 χλμ, σε ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο.

Θεωρούμε την εξέλιξη αυτή αδιανόητη και εντελώς αντίθετη με τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας, τη στιγμή που αποτελεί πάγιο αίτημα η επαναλειτουργία της γραμμής. Η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής συνιστά προτεραιότητα στρατηγικής σημασίας για την κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική και τουριστική αναβάθμιση της Πελοποννήσου.

Υπενθυμίζουμε ότι:

-Η συγκεκριμένη γραμμή παρουσιάζει σοβαρές τεχνικές δυσκολίες, με απότομες κλίσεις, γέφυρες, σήραγγες, χαράδρες και ερημικά τμήματα, που καθιστούν ακατάλληλη και επικίνδυνη τη χρήση της ως ποδηλατόδρομο για τη συντριπτική πλειοψηφία των πιθανών χρηστών.

-Το σιδηροδρομικό δίκτυο υπέστη ριζική ανακατασκευή το 2011, με κόστος 80 εκατομμυρίων ευρώ, συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Π.Ε.Π. Πελοποννήσου. Παρά το τεράστιο αυτό επενδυτικό έργο, η γραμμή δεν λειτούργησε ποτέ.

-Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί, ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αξίας, έχουν κηρυχθεί από το 1986 νεότερα διατηρητέα μνημεία εθνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

-Ανάλογα παραδείγματα επαναλειτουργίας ιστορικών γραμμών σε χώρες όπως η Ελβετία, η Αυστρία, η Γερμανία και η Γαλλία έχουν σημειώσει τεράστια επιτυχία, συμβάλλοντας στην τοπική ανάπτυξη και τον ποιοτικό τουρισμό.

Η κατασκευή ενός ποδηλατόδρομου είναι ασφαλώς ένα ευπρόσδεκτο έργο, το οποίο όμως δεν μπορεί να υλοποιείται εις βάρος άλλων κρίσιμων υποδομών μεταφορών, όπως είναι το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Ο Δήμος Άργους – Μυκηνών δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχος σε μία τέτοια προοπτική υποβάθμισης.

Ζητούμε από όλους τους αρμόδιους φορείς να στηρίξουν ενεργά την άμεση και οριστική επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου – Άργους – Καλαμάτας, έργο που αποτελεί αναγκαία υποδομή για το μέλλον του τόπου μας».

Facebook
Twitter
LinkedIn

Νέα της τελευταίας εβδομάδας

“Ναύπλιο. Επόμενη Μέρα”: Η ΔΕΥΑΝ δεν είναι το ΜΑΓΑΖΑΚΙ του κυρίου Ορφανού…

«Ως απλό όργανο επικύρωσης ειλημμένων αποφάσεων», αντιμετωπίζει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΝ, ο Δημήτρης Ορφανός, καταγγέλλει η «Επόμενη Μέρα» και ζητά να ενεργοποιηθεί άμεσα η τήρηση μαγνητοφωνημένων πρακτικών

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Όργιο φημών πλήττει το κύρος του Δικηγορικού Συλλόγου –Σιωπή από Ορφανό και Διοίκηση

Αντιμέτωπη με μία σειρά φημών που πλήττουν το κύρος του δικηγορικού κόσμου και δημιουργούν ερωτηματικά στους πολίτες βρίσκεται η κοινωνία της Αργολίδας που απλά ακούει χωρίς να έχει μέχρι τώρα επίσημη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΓΙΑ ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού και Επιχειρηματικού Συλλόγου Ναυπλίου , μετά την ξαφνική είδηση του θανάτου του πατέρα της πρώην Προέδρου του Συλλόγου Πετρούλας Παπαδοπούλου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »