Δυσάρεστη έκπληξη ήταν τελικά η παρουσίαση του βίντεο για την προβολή του Δήμου Ναυπλιέων ως τουριστικού προορισμού.
Στο βίντεο πρωταγωνιστεί ένα νέο ζευγάρι, χαμηλού οικονομικού επιπέδου που δεν έχει τα χαρακτηριστικά του εύρωστου οικονομικά τουρίστα που θέλουμε να προσελκύσουμε, να τριγυρνά σε μια άδεια πόλη, χωρίς παλμό και κόσμο. Παραπέμπει σε εγχώριο τουρισμό του Σαββατοκύριακου που έτσι κι αλλιώς δεν στερείται η πόλη του Ναυπλίου.
Όμως, προκύπτουν τεράστια ερωτηματικά:
-Στο βίντεο προβάλλονται περιοχές του Δήμου Επιδαύρου και του Δήμου Άργους-Μυκηνών, όπως το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, το Αρχαιολογικό Μουσείο Ασκληπιείου Επιδαύρου, η Ακρόπολη των Μυκηνών, ο μυκηναϊκός τάφος του Αγαμέμνονα, το Αρχαιολογικό Μουσείο των Μυκηνών, κλπ.
-Το βίντεο έχει ανέβει εδώ και δυο εβδομάδες στο youtube από το DiscoverGreece.com με 4,9 χιλ. προβολές μέχρι τώρα.
Στο σχετικό δελτίο τύπου που εκδόθηκε από το Δήμο Ναυπλιέων αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Με μια δυναμική τουριστική προβολή η Δημοτική Αρχή επιχειρεί να εδραιώσει τον Δήμο Ναυπλιέων μεταξύ των κορυφαίων τουριστικών προορισμών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Ήδη προχώρησε στην υλοποίηση τεσσάρων βίντεο και πλήθους φωτογραφιών προκειμένου να αναδειχτούν οι πολιτιστικές αξίες και οι φυσικές ομορφιές του Δήμου Ναυπλιέων.
Ήδη η τουριστική προβολή έχει ξεκινήσει να προωθείται σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού».
Δηλαδή, το συγκεκριμένο βίντεο για την τουριστική προβολή του Δήμου Ναυπλιέων θα ταξιδέψει και στο εξωτερικό; Με εικόνες πασίγνωστες ανά την υφήλιο από Επίδαυρο και Μυκήνες; Αν μη τι άλλο, η λέξη «διασυρμός» είναι τουλάχιστον επιεικής.
Δείτε τις δηλώσεις του Δημάρχου Ναυπλιέων, Δημήτρη Ορφανού από τη χθεσινή συνάντηση μεταξύ του Δήμαρχου, του Εντεταλμένου Δημοτικού Σύμβουλου σε θέματα Τουρισμού, Κώστα Καράπαυλου και φορέων του Δήμου Ναυπλιέων στο Βουλευτικό, με βασικό θέμα συζήτησης τον απολογισμό των πεπραγμένων στον τουριστικό τομέα.