prooptiki@msn.com

Επιμελητήριο Αργολίδας: Ολοκληρώθηκε η διαδικτυακή ψηφοφορία για την “Αργολίδα-Γαστρονομικός Προορισμός”

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ, ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ ΜΑΡΚΑΣ
Δημόσια διαδικτυακή ψηφοφορία

Ολοκληρώθηκε άλλη μια κομβική Φάση της καινοτόμας πρωτοβουλίας του Επιμελητηρίου Αργολίδας, που καταγράφει τον γαστρονομικό πλούτο όλης της περιοχής, διαμορφώνει σύγχρονη πρόταση Γαστρονομικού Τουρισμού, και θα την προβάλει σε όσους αναζητούν αυθεντικές γεύσεις και εμπειρίες σε όλο το κόσμο.

Συγκεκριμένα, με πλήρη διαφάνεια που διασφαλίζεται με δημόσια διαδικτυακή ψηφοφορία μεταξύ των Επωφελούμενων (stake holders) του Προορισμού, αποφασίστηκαν τρία θεμελιώδη σημεία της νέας Γαστρονομικής Ταυτότητας του Σήματος και της Εικόνας, που σχεδιάζονται ήδη:

– Το Εμπορικό Όνομα (Brand name), με το οποίο θα “συστήνεται” η Αργολίδα στον διεθνή επισκέπτη, με επιλογή ανάμεσα σε πέντε προτάσεις,

– Το Όραμα (Brand Vision), ο κύριος λόγος ύπαρξης της νέας μάρκας και η προσφορά της προς τον επισκέπτη, με επιλογή ανάμεσα σε τρεις προτάσεις, και

– Η Υπόσχεση της μάρκας (Brand promise), η δέσμευση προσφοράς γεύσης και απόλαυσης της Αργολίδας, με επιλογή ανάμεσα σε τρεις προτάσεις.

Οι επιλεγμένες πλέον προτάσεις είναι οι εξής:

Εμπορικό Όνομα: ARGOLIS taste culture (Κουλτούρα γεύσης της Αργολίδας, Αργολική γευστική κουλτούρα, με 45,5% των ψήφων).

Όραμα: “Nα κάνουμε τις πόλεις και τα χωριά της Αργολίδας, δυνατό σημείο αναφοράς αυθεντικών εμπειριών γαστρονομίας, σε όλο τον κόσμο!” (με 59,5% των ψήφων).

Υπόσχεση: Enjoy true Argolis cuisine, with all your senses (Απολαύστε την αυθεντική Αργολική κουζίνα, με όλες τις αισθήσεις, με 52,7% των ψήφων).

Υπενθυμίζεται πως η σχετική μελέτη, ολοκληρώνεται στα μέσα Αυγούστου, ενώ δράσεις προβολής ξεκινούν άμεσα σε διάφορα σημεία της Αργολίδας, αξιοποιώντας την φετινή τουριστική σεζόν, και προετοιμάζοντας το έδαφος για τις επόμενες, οργανωμένες ενέργειες προβολής που ήδη προγραμματίζονται.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΦΩΤΙΟΣ ΔΑΜΟΥΛΟΣ

Facebook
Twitter
LinkedIn

Νέα της τελευταίας εβδομάδας

Αρχαιολογικοί χώροι: Ο ταύρος της Κνωσού για… το ψυγείο-Πτωτικές τάσεις εμφάνισε το πωλητήριο στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου

Η καλή εικόνα της φετινής τουριστικής περιόδου αντανακλάται και στα έσοδα των πωλητηρίων των μεγάλων αρχαιολογικών χώρων, που ανταγωνίζονται –και ορισμένες φορές ξεπερνούν– εκείνα του

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »