prooptiki@msn.com

«Αργολίδα, Γαστρονομικός Προορισμός»: Διαδικτυακή ψηφοφορία για την επιλογή σήματος

“Αργολίδα, Γαστρονομικός Προορισμός Διεθνούς εμβέλειας : ARGOLIS taste culture”
Επιλογή Σήματος – Δημόσια διαδικτυακή ψηφοφορία

Με γοργούς ρυθμούς προχωράει η υλοποίηση του προγράμματος «Αργολίδα, Γαστρονομικός Προορισμός Διεθνούς Εμβέλειας – ARGOLIS taste culture». Με την ολοκλήρωση της δημόσιας διαδικτυακής ψηφοφορίας του Ιουνίου μεταξύ των Επωφελούμενων (stake holders) του Προορισμού αποφασίστηκαν τρία θεμελιώδη σημεία της νέας Γαστρονομικής Ταυτότητας του Σήματος και της Εικόνας. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της ψηφοφορίας επιλέχθηκαν το Εμπορικό Όνομα, το Όραμα και η Υπόσχεση.

Στην επόμενη φάση του προγράμματος καλούμε τους πολίτες και τους επωφελούμενους (stake holders) του Προορισμού να ψηφίσουν εκ νέου για να επιλέξουν αυτή τη φορά το νέο Γαστρονομικό «Σήμα» της κοινής μας προσπάθειας.

Το διάστημα 19 έως και 22 Ιουλίου λοιπόν θα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη διαδικτυακή ψηφοφορία σε όλη την Αργολίδα όπου σε αυτό το σημείο οπτικοποιείται το επιλεγμένο brand name ARGOLIS taste culture με τον ίδιο τρόπο της δημόσιας διαβούλευσης και συμμετοχής όπου επιλέχθηκαν το Εμπορικό Όνομα, το Όραμα και η Υπόσχεση.

Ποια από τις 5 προτάσεις σήματος ταιριάζει καλύτερα στην Αργολίδα, σε όσα μοναδικά γεννάει η φύση εδώ, στη γη και στη θάλασσα, και στις αυθεντικές γεύσεις της;

Πώς ψηφίζετε σε τέσσερα απλά βήματα:

1. Κοιτάζετε προσεκτικά και τις πέντε Προτάσεις.

2. Διαβάζετε τις Έννοιες που σχετίζονται με κάθε Πρόταση και εξηγούν γιατί προτείνεται.

3. Διαλέγετε την Πρόταση που σας αρέσει περισσότερο (ψηφίζετε ΜΙΑ Πρόταση Σήματος).

4. Υποβάλετε την συμμετοχή σας!

Περιμένουμε τις απαντήσεις όλων σας μέχρι και τις 22 Ιουλίου! Η συμμετοχή σας είναι σημαντική! Για να ψηφίσετε πατήστε στο σύνδεσμο: Argolis Taste Culture logo

Να θυμίσουμε πως η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αξιοποιεί δυναμικά την σημαντικότερη παγκόσμια Τάση στον Τουρισμό, αφορά όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες, από τον πρωτογενή και την καλλιέργεια, μέχρι τον δευτερογενή και τον τριτογενή τομέα, καταλήγοντας φυσικά στην εστίαση και σε όλο το τουριστικό φάσμα, και στους τέσσερις Δήμους της Αργολίδας.

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα της προηγούμενης ψηφοφορίας είναι :

Εμπορικό Όνομα: ARGOLIS taste culture (Κουλτούρα γεύσης της Αργολίδας, Αργολική γευστική κουλτούρα),

Όραμα: “Να κάνουμε τις πόλεις και τα χωριά της Αργολίδας, δυνατό σημείο αναφοράς αυθεντικών εμπειριών γαστρονομίας, σε όλο τον κόσμο!” και

-Υπόσχεση: Enjoy true Argolis cuisine, with all your senses (Απολαύστε την αυθεντική Αργολική κουζίνα, με όλες τις αισθήσεις)

H σχετική μελέτη, ολοκληρώνεται στα μέσα Αυγούστου, ενώ παράλληλες ενέργειες και δράσεις προβολής θα ξεκινήσουν άμεσα σε διάφορα σημεία της Αργολίδας, αξιοποιώντας την φετινή τουριστική σεζόν, και προετοιμάζοντας το έδαφος για τις επόμενες, οργανωμένες ενέργειες προβολής που ήδη προγραμματίζονται.

Ο Πρόεδρος
Φώτιος Δαμούλος

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Νέα της τελευταίας εβδομάδας

1936: Ο Ιωάννης Μεταξάς επιβάλλει δικτατορία στην Ελλάδα, που θα μείνει στην ιστορία ως «Καθεστώς της 4ης Αυγούστου»

1265: Κατά τη μάχη του Ίβσαμ, ο στρατός του πρίγκιπα Εδουάρδου (μελλοντικού βασιλιά Εδουάρδου Α’ της Αγγλίας) νικά τις δυνάμεις των επαναστατημένων βαρόνων, σκοτώνοντας τον

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Ψήφισμα του Εμπορικού συλλόγου Ναυπλίου για τον θάνατο του Γιώργου Νταβέλη

Ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Βερδελής και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού και Επιχειρηματικού Συλλόγου Ναυπλίου , κατόπιν της αναγγελίας του θανάτου του Γιώργου Νταβέλη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Απάντηση Τσιλογιάννη στην «ομάδα των 4» για την ανάθεση της αποκομιδής απορριμμάτων σε ιδιώτη εργολάβο

Την ανάθεση της αποκομιδής απορριμμάτων σε ιδιώτη κριτικάρει ο Αλέξανδρος Τσιλογιάννης σε ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης Επιδαύρου «Πορεία Δημιουργίας» που απαντά και στην κριτική που

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »